2009. április 22., szerda

Fehérek között egy Európai

Hát megtörtént végre, drágabarátaim. Megtértem. Tegnap vagy félórán keresztül hallgattam a Patikárius penetránsan antiszemita és nemeurópai gyűlöletbeszédét, és rájöttem, ez milyen csúnya dolog. Teljesen elhatárolódtam. Kettévágtam az asztalt, és megmondtam a Gyógyszerésznek, hogy ő jobbra forduljon és arra sörözzön, én meg fordulok egyet balra.

Mert ezt tovább nem lehet csinálni, kedvesbarátaim. Vagy Európaiak leszünk, vagy semmilyenek, és ittragadunk ebben a hülye Horthy-nosztalgiás, posványos keleti nemkonzervativizmusban olyanokkal, mint a Fospumpa. Ezért javaslom a Patikárius-féle uszító, gyűlöletbeszélő antiszemiták azonnali elzárását.
A társadalmi béke érdekében. Evégett folyamatosan egyeztetek Kiss Péterrel.

Nincs más út, barátaim. Európaiság vagy Bukás.

3 megjegyzés:

mr. pharmacist írta...

Már feljelentettem egy csomó ombucmannál, meg emberi jogi izénél az európában nem elfogadható, tréfli posztstílusa miatt. Hogy jön ahhoz, hogy más embereket csak úgy antiszemitának meg nemeurópainak nevezzen? Kikérem magamnak.

Szimpátiám az elnyomott kisebbségeké.

I'm a dobutcainer too!

gabrilo írta...

Persze, az antiszemiták mindig ilyesmivel jönnek. A következő az lesz, hogy "van zsidó barátom", ugye-e?
Na ne mentegetőzzön itt. A tegnapi nácibeszéde magáért beszél. Szégyellhetné magát.

Duca di Salina írta...

Ahogy elnézem az ajrópai demográfiai folyamatokat, lassan majd örülhetünk a sok európai között egy-egy fehér embernek is ...