2008. július 28., hétfő

Zunijó

Hazaérkeztem. Még lesz egy kis dolgom, toldozgatok-foltozgatok, aztán húzok bele az éjszakába, a sörbe, jobb esetben a vörösborba, meg a csajokba (ez most szarul jött ki, de végülis mindegy). A hír az, hogy a Balaton környékén kurva sok szúnyog van, és valami félelmetesen agresszívek, valamint síruhába is öltözhetsz, azon is átcsípnek. Ha Kemotox-szal rohangászol, talán megúszod a dolgot, de szerintem ezek már arra is immunisak. Furcsa módon a nagyváros szmogos rengetegében is sok most a bogár, fene az orcájukat, fekete Morteinnel portyázom a lakásban (aka. "citromillatú halál"). Ez legalább hat.

Nem is ez a lényeg, hanem volt egy jó kis "tapasztalatom". Fölszállván a járműre kérték a diákomat, mire odaadtam az éppen érvényest (ami nem honi, ügye). Majd közölte az arc, hogy de neki magyar kell. Odaadtam azt is. Aszondja nem érvényes. Mondom naná, hogy nem, egyszerre két helyen nämlich nem tudok lenni. Próbálkozom én, meg minden, de idáig még nem jutottam el. A Lét és az Idő gátol, de dulván. Közölte, hogy az úgy nem lesz jó. Merthogy csak magyarral lehet, ergo rábasztam.
Az jó, mondom én, akkor az Ejun belül mindenkinek szopóka-nyalóka van a kis országban, mert itt csak magyart fogadnak el? Ezek szerint igen. "Ez a jogszabály, sajnálom" - mondotta az ipse. Csengessed csak ki szépen azt a kétezernegyven forintot. Kurvajó, felvet a pénz, nyilván.

A kérdésem ezek után már csak az, hogy akkor mi a tökömnek vagyunk mi az Ejuban? Oké, a többi országban mutathatom az útlevél helyett a személyimet. Micsoda megváltás! Noch etwas? Mi hasznunk van akkor belőle? Az élelmiszeripari szemétlerakó posztja példának okáért annyira nem vonzó. De még az sem, hogy telepumpálják a Bajnai Gordon-vezette minisztériumot (és hát,ez azt jelenti, hogy Bajnai Gordont és haveri körét par excellence) zsíros ejus zsetonnal.
Sebaj, mert emezek meg itthon éppen ájuldoznak bele a Köztársaságba, és Halált Megvető Bátorsággal vívják antifasiszta harcukat egy madarat ábrázoló szobor ellen. Afrikában meg éheznek.

Így jártam. Tanácsom az idefáradó fiatal ojrópai diákoknak, hogy álljanak szépen sorba magyar diákért, vagy szerezzenek egyet a józsefvárosin, mert itt az életben nem boldogulnak a sajátjukkal, és ha mázlijuk van, néhány tesztoszteron-túltengésben szenvedő bkv-s hős jól meg is agyalja őket, velkám tu hángeri.

Persze nem tudom, úgy van-e a jogszabály, de holnap leinfózom. A jegyem még megvan, mert ha ma átbasztak, akkor most jött el annak az ideje, hogy nem hagyom annyiban. Azért tart itt ez a "kurvaország", kopirájt báj Ferenc tesó, mert állandóan lenyeljük az összes szart.

Ojrópéerek akarunk lenni azzal a fosadék kádárista mentalitással, ami Él, Élt és Élni Fog.

Így viszont nem fog menni.

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sose hagyd magad! Az a sok gyáva, frusztrált szar, mind ott éli ki magát ahol tudja. A foskádárok túl sokan vannak. Megoldás? Én nem tudok.

Névtelen írta...

"Afrikában meg éheznek." - itt majdnem kiköptem a kávém...

A jegyes mizériában meg ne fáradj:
http://www.mav-start.hu/ugyfelszolgalat/gyik.php

inkább érezd magad itthon :-(

Üdv: Czelder

gabrilo írta...

Cz.O.,

ah, köszönöm szépen. Erről ennyit, ojrópéerek vagyunk ojrópéer kritériumok nélkül;[[

gabrilo írta...

Jut eszömbe, ez speciel a volán vót

Molnárgörény írta...

Nem tudom, hol voltál te a Balatonon: én két napot töltöttem Lellén és vérszívó szúnyog szinte nem is volt, viszont a Chironomus plumosus úgy rajzott a nádaska felett, hogy valósággal zúgott. Verosimiliter legyilkolászták a Culex pippenseket Bacillus thüringiensissel, ami azért szépen betesz a biológiai egyensúlynak.

gabrilo írta...

MG,

ebbül pont a Balaton szót értettem.

Névtelen írta...

Itt, a szigeten is nagyon kevés a szúnyog hálisten. A Mortein nekem a darazsakhoz kell:)

Gabrilo, ott az Eju nyugatibb vidékén elfogadják a magyar kombinált bérletet? Szerintem nem, de te jobban tudod:) az okés, hogy útlevél helyett jó a személyi, na de bérlet helyett mi jó?

Névtelen írta...

A legfontosabbat meg elfelejtettem: jó bulizást!:)

gabrilo írta...

Srí,

danke sehr;]] NEm tudom amúgy, elfogadják-é, de úgy rémlik, egen.

Molnárgörény írta...

A Chironomus az árvaszúnyog (nem csíp), a Culex a gyötrő (kis barna, tömeges). A bacilus pedig egy csípőszúnyog-betegség, ami állítólag szelektív, és vegyi anyag helyett ezt permetezik sokfelé, kvázi biológiai hadviselés folyik ellenük.

Továbbá: azért ne legyél büszke, ha nem érted. Gugli, ha kell; továbbá én ugye alapvetően reál ember vagyok, de azért a humán oldalon sem vagyok abszolút műveletlen, ha nem is olvasom angol eredetiben a filozófusaidat. Válj inkább régi típusú polihisztor értelmiségivé, az eszed megvan hozzá. Merthogy ez az attitűd is a konzervativizmus része. Egy Herman Ottó hányféle dologhoz értett tudósi, és hányhoz igen művelt szinten? Na ugye...

gabrilo írta...

Büszke nem vagyok, csak őszinte. De a fizika-kémia-matek hármasához mindég is hülye voltam, na meg lusta is. Így ez kimaradt.
Rejtély, hogy statisztikából meg egyebekből hogy tudtam levizsgázni...

Molnárgörény írta...

Ez biológia, barátom:-)

Akkor a "tömör útmutatás a modern természettudományokhoz" kifejezetten neked szól:

1/ Ha zöld, vagy izeg-mozog: biológia.
2/ Ha bűzlik, kémia.
3/ Ha nem működik, fizika.

Valamint:

4/ Ha érthetetlen, matematika.
5/ Ha értelmetlen: filozófia vagy pszichológia!

gabrilo írta...

Eddig még tán én is eljutottam.

De az értelmetlen filozófiával kapcs. még számolunk! Pláne hogy a pszicológiával hoztad egy fedél alá!

Molnárgörény írta...

Hát, pedig olyan viszonyban vannak, mint a magánszféra és a közszféra; azzal a csekély különbséggel, hogy a pszichológus az magán-félbolond, míg a filozófus az közfélbolond.

Némi igazság lappang abban a tomcatpolóban, amelyik azt mondja, hogy köszönöm neked, Istenem, hogy nem lettem bölcsész...:-)

Komolyra fordítva: a filozófus az a személy, aki bármilyen fegyver nélkül, csupán ostoba ábrándokkal képes százmilliók áttételes lemészárlására, ha kellő számú idióta hisz bennük vagy csak ki akarja használni az elméletüket. Lásd pl. az általad nagyon szeretett Marxot...

gabrilo írta...

MG,


azért ez csúnya leegyszerűsítés. Tomcatnek meg, hát, néha nem ártana egy kis bölcsészet, btw.:-DDDDDDDD

Másrészt pedig nem minden filozófusból lesz posztumusz "tömeggyilkos". Speciel Marx et. al. a filozófia és a politika végét akarta/jósolta. Akkor nem lehet, hogy ennek épp az ellenkezője igaz?

Molnárgörény írta...

Ez volt a jó szó, a nem MINDEN. Viszont egy biológus műve nyomán se volt még annyi hulla, még a biológiai fegyvert fejlesztők se vitték ennyire. Őszintén bevallom, hogy nem sokra becsülöm a filozófiát: többet árt, mint használ, és amúgy is a 120 feletti IQ-jú kevesek kiváltsága. Ami azért baj, mert a többi nincs eltiltva tőle, aztán az eredményeket ismerjük...

Nem csak Marx ilyen végjósló: Fukuyama is azt hiszi, hogy a liberális demokrácia a történelem vége. Ugyanúgy nincs igaza neki sem.

gabrilo írta...

Te Mg...


Jól kiválasztottad MArxot meg Fukuyamát, oszt pont mindkettő a történelem/viták/filozófia végét jósolta:-((( És nem mellesleg mindkettő Hegel csecséből szopta a betevőt:-((((

De mondjuk akiket én csipázok, azok pont azt mondják, hogy viták lesznek, mindig maradnak, ahogy a problémák is - ezért van reneszánsza a politikai filozófiának most, mert a "vége"-cuccost jósolók befulladtak.
Kicsit előítéletes maga;[[[

Molnárgörény írta...

Kikérem magamnak! Nem kicsit vagyok előítéletes, hanem nagyon. Egy rendes náci elvégre előítéletes: én is mindig technikásan kitérek a pillanatnyi lokálisan többséget képező cigányok elől, mert masszív előítéleteim vannak. Igaz, hogy nekik meg jogerős ítéleteik, priusz formájában...