2008. június 10., kedd

A drogoskérdés megoldása

Közlöm, hogy a drogoskérdés megoldásának terve már rég birtokomban van. Már évekkel ezelőtt kifejtettem. De akkor újra, röviden:

Javaslatom lényege az, hogy a drogosoknak kell csinálni egy nagy tábort. Nem koncentrációsat. Ültetünk nekik növényeket, termeszthetik a füvüket, kapnak kongát meg gitárt is. Meg ruhákat a Bahiából. Nem csak a hippiket lehet odanyomni, hanem a new age-es drogosokat, sőt ha jobban belegondolok, az erkölcsi disszidensek jó részét össze lehetne ott gyűjteni. Szalmakunyhó, kertek. Szerintem kifejezetten szeretnék, így közös - mindenki számára előnyös - megállapodás születhetne a problémát illetően. Szép nagy területen lehetne, viszont el lennének kerítve. Amelyik ki akar jönni, annak lángszóróval kell rápörkölni a hátsójára - viszont odabent senki sem bántaná őket.
Nem lenne túl költséges, mert csak egyszer kell kijelölni a területet, oszt majd ők rendezkednek. A külső őrökből sem kell sok. Be pedig senki nem megy. Hangsúlyozom, jó nagy területen lenne, hogy a klausztrofóbia meg egyebek ne okozzanak problémát.

Az ötlet kész. No?

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Brave New World

Aron írta...

:D:D:D
Szibéria ilyen vót, nem?
De azért van mondanivalód a poén mögött...
(vagy csak "gondolta a fene"?)

Molnárgörény írta...

És még én vagyok a náci... "Nem koncentrációsat" - legalábbis kimondva nem.

Ja: persze, náci vagyok én is! Az ötlet ugyanis remek:-)

tölgy írta...

Ez már van! erről írt a Rejakción valaki Kappanhágó kapcsán. Lángszóró nincs, igaz.
El kell menni, tanulmányi kirándulás vagy valami hasonló keretiben.

Az lenne a náci: kivenni a drogosok gyógyítását a TB-ből.
Akinek dugás addikciója van, annak egyszer használatos prostikat ad majd a TB?

gabrilo írta...

Tölgy,

"Akinek dugás addikciója van, annak egyszer használatos prostikat ad majd a TB?"

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

apropó nem két kommentet írt? Meggyilokolom a blogspotot...

Molnárgörény írta...

Tölgy: vaúúúúúúúúúúú, vazze, három hétig röhögtem...

Aztán elgondolkodtam. Voltaképpen miért ne lehetne ezt a javaslatot zászlóra tűzve követelni is? Elvégre a dugásaddikció korántsem annyira destruktív, mint a narkózás - szóval a támogatása teljességgel indokolt.

Már futok is Viagráért, hogy dugásaddikciót szimulálhassak (nem, nem kell röhögni, feláll még rendesen, csak sajna addikció nélkül)...