2008. június 5., csütörtök

Kényszerszünet

Az van, hogy lusta vagyok. Nem kicsit, nagyon. Egyedül vagyok itthon, tévézek, netezek, borozok. Olvasok is, csak azt nem, amit kéne. Most például Seinfeldet nézek. Úgyhogy legalább egy napra kénytelen vagyok eltiltani magam a géptől. Természetesen a sikerben nem lehetek biztos - azban ugyanis az emberfia sosem lehet. De jó volna haladni kicsit a dolgaimmal.

Szóval ha holnap valaki megtalál valahol, hogy épp valami marhaságot kommentelek, bejegyzést írok, e-mailre válaszolok, stb. az tájékoztassa Dorkamamát (kinevezzük őt netes anyukának, csak most, csak itt, etc.), hogy virtuálisan csapjon a kacsómra (semmi szadomazo-implikáció!).

Mindenkinek üdv.

6 megjegyzés:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Már magamtól is volt ilyen ingerenciám néha:DD bezonyám, rá is csapok, szívesem..
Tanulni tanulni, tanulni!
Szekrényajtókat becsuk!

Én is lusta vagyok.. csak én a háztartást hanyagolom két napja.. Igazán csak akkor tűnik fel a házimunkák hasznossága, ha egyszer szünetet iktat bele az ember. Azonnal átveszi az uralmat káoszkapitány..

gabrilo írta...

Látja, a 22-es csapdája:

moderált kommentek, oszt már láccik is, hogy csalok.
Érzem a csattanást a kacsón.

Szekrényajtókat becsukom, bár elég gyászos hangulatban vagyok amiatt, hogy dolog van.

gabrilo írta...

ps. MG, küldtem mélt, de sztem nem ment át. Mail delivery izéke.

Molnárgörény írta...

Mert nem vetted észre, hogy új címem van. A régi a címszó, de a kiterjesztés a kukac utá mail.datanet.hu. Pedig még meg is írtam posztban. Lám-lám, lebuktál:-) Aki a kötelező olvasmányokat hanyagolja, így jár!

Mishmesh,alias Dorka írta...

Láttalak, láttalak, láttalak!!! Itt is ott is ammott is:)) DE fene azt a jó szívemet, sosem tudtam fegyelmezni:)))

gabrilo írta...

Ah, látja! Ezért vagyok így elkanászodva!:)))