2008. április 30., szerda

hümmhümm

Ma annyira aktívan és értelmesen töltöttem a napot, hogy hajjaj. Például olvasnom kéne, ugyi. (Amúgy mindjárt hozok lőfegyvert és az odakint üvöltöző skandinávokat is lerendezem - egész évben ki se jönnek az odvukbul, most meg részegek és üvöltöznek.)

Szóval ma nem túl sokat tettem a "világ meghódításáért" (by Pinky& the Brain). Azt tudtam ma meg, hogy Keanu Reeves ("Révész" by mr. pharmacist, höhö) azért futkározik ingyér' az Anthrax klipjében, mer' fan.
Mik nem vannak.

Valakinek esetleg még hasonlóan izgalmas és érdekfeszítő infója mára?

11 megjegyzés:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Odakullantott a kismacskám a mosógép mellé, meg az emeletes ágy alá.. Domestossal megoldottuk.

Elfelejtettem hogy ma szülői értekezlet lett volna egyik gyermekemnek.. (kifogáson gondolkoz..)

Elolvasztottam egy fehér műanyag tálca szélét, de nem baj.)

Láttam ma egy nénit,(80+) aki görbebottal motorozott egy babettán a piacon.:-)

valami füst jön a sütő aljából.

Gildor küldött rózsaborsos csokit, amit nagyon várok.

Nagyjából ennyi lenne:)

Molnárgörény írta...

Meg beszéltél velem in vivo, ha telefonon keresztül is. Nahét, ezt kihagyni, Dorka, ejnye-bejnye...

Hajts le egy flaskóval, Gabrilo - magam is azt teszem, bár vissza kell fogni magam, mert holnap kora reggelre megyek dolgozni. Szar ügy. Főleg, hogy május 5-ig csak 4x12 órát kell lehúzni - hosszú hétvége lesz, csak nem úgy, ahogy a többieknek...

gabrilo írta...

Egy pohárkával megittam. De nekem is kezdődik az agónia megönn. Sajna június közepéig nem is leszön vége.

Különben elvagyok a borral, meg ezzel az Anthrax-nótával egy ideje.Höhö.

Névtelen írta...

"Valakinek esetleg még hasonlóan izgalmas és érdekfeszítő infója mára?"

Van: Scott Ian zsidó és szerepelt a VH1 "A Heavy Metal Pasover" c. műsorában.

gabrilo írta...

Shadai,

aztat tudtuk így is;]]] Mégiscsak jew yorki banda:-DDD
noch dazu, az Anthrax és a többi NY-i csapat is tele van "ethnically challanged" arcokkal (ha már így anti-PC napot tartok, bár ezt először egy fekától hallottam, referenciaként a fehér rapperekre:-DDD)

Névtelen írta...

A legnagyobb new yorki (brooklyni) kemény zsidó HC banda a Biohazard. És persze a Beastie Boys is "punk/HC" együttesként kezdte:

http://www.youtube.com/watch?v=Idy-JuqiW_0

gabrilo írta...

Hihi. A NYHC szcéna amúgyis elég "kevert rasszú": meg kell nézni az Agnostic Front, Madball, Sick of it all tagságot.

btw. a dolog pikantériája, hogy ezekre a bandákra gyakran özönlöttek a nacchiozok Mo-n. Kis abszurd.

Molnárgörény írta...

Vagyis a zsidó az biohazard lenne? És ezt épp egy zsidó mondja?:-)

Én úgy tudtam, a használt tű a biológiai kockázat. Legalábbis ma, amikor egy zsidó beteget beföcskendeztem vele, a tű került a biohazardos hulladéktárolóba:-) Igaz, a zsidó nem volt kemény, hiszen el volt kissé hízva - legfeljebb a vérnyomását lehetett keménynek mondani.

gabrilo írta...

Kedves MG,

A Biohazard egy ami HC banda:)) De lehet, hogy csak az én iróniamérőm nincs bekapcsolva:)

Molnárgörény írta...

Ez "szakirónia" volt: az eü. hulladéktárolók oldalán ott a biohazard felirat. Már legalábbis az EU-kompatibiliseken. Nem voltál köteles érteni (Shadai inkább, neki az apja szakmabeli, én is használom az egyik szakkönyvét).

gabrilo írta...

leesett közben