2008. április 26., szombat

Rekord

Ma rekordot döntöttem. Elolvastam vagy 170 oldal qrva unalmas szöveget, persze angolul. Az más kérdés, hogy még hátravan egy másik - rövidebb - is, és hétfő délig írásban be is kell számolnom belőlük. Utóbbit megoldjuk kettes sorközzel meg fejléccel.
A baj az, hogy ezt hétről hétre meg kell csinyálni, és emellett a másik dolognak (15 oldalas esszé) még neki se álltam.

A legfontosabb kérdés mégis az, a félév után ki vállalja a pszichés kezelésemet? Mert hasonló állapotban leszek, mint John Cleese a Fawlty Towers forgatása után. Mármint ki vállalja, a szesztartalmú űdítőkön kívül...

8 megjegyzés:

Mishmesh,alias Dorka írta...

Hmm. Hát dorkamama mindig meghallgat, ha akarsz róla beszélni..
De a szesztartalmúüdítőitalok is adhatnak némi ihletet a 15 oldalashoz:)

gabrilo írta...

Megbeszéltük, magácskának még amúgyis lógok valamivel:)) Emilen megbeszéljük:)

gabrilo írta...

Meglett amúgy az eredménye. Egy tömör vérfolt van a bal szemem sarkában. Királyság.

Molnárgörény írta...

Jó magyar bor, barátom, méghozzá római fröccsként (vagyis nem szóda-, hanem csapvízzel hígítva).

Az nagyon jó minden efféléhez. Nem rúgsz be, de laza leszel és jön az ihlet.

Sőt, nekem más okból még vért is vettek, aztán a gamma-GT-m szépen bent volt a határértékek között, holott azért olykor lecsusszan egy nap a literke is (na jó, nem mindennap, persze). Vagyis májacska OK.

gabrilo írta...

Ráéreztél. Borozok éppen;]

Molnárgörény írta...

Kifejezetten egészséges. Én a vöröst preferálom, de a fehér se rossz. Értékes flavonoidok vannak benne, amelyek hatékonyan csökkentik a vérzsírszinteket. Nekem pl. most a koleszterin-triglicerid érték is épp csak egy hangyányit lett norma fölötti, holott elég szar egészségtelenül eszem, kolbászt kolbásszal. A bor az oldja jól:-)

gabrilo írta...

Vöröset iszom, természetesen:) De a fehéret is szeretem, abbul viszont akkor má' magyarot!
És csak szárazat. A bor száraz, a többi nem bor. Kivétel erősíti a szabályt, de abból kevés van.

Molnárgörény írta...

Látod, én ebben eretnek vagyok. Kifejezetten szeretem az édes borokat is. Igaz, a sajátom az száraz (nem, ne spekulálj rá, már rég benyeltem a tavalyi termést), de pl. a különleges minőségű édes Boglári merlot nagyon finom.

Jobb helyeken persze az édes borban vagy maradék cukor van (tokaji), vagy véletlenül se cukrozva, hanem mustsűrítménnyel érik el, hogy édes legyen. Az természetes és engedélyezett megoldás.

Mellesleg elsőre csak 6 tőkém volt, de már arról lejött 24 liter... Most már több van, csak a fiatalabbja még növésben, így azt terméskorlátozom, továbbá tavaly a szarkák lerohanták. Így aztán az itthonival együtt tavaly csak 40 literkém lett, de hol van az már (unokabátyám is elég jelentős gége, és amikor télen horgászni megyünk, hát... - nos, akkor az édes sokkal jobb a hidegben, mert nem lesz az ember éhes tőle olyan hamar).