2008. május 6., kedd

Egy bogár élete


Vannak mindenféle mémek. A mai magyar jobboldalon pl. sokaknak tetszenek Bogár László közgazdász háromórás monológjai a westernmodernizáció szakrális fundamentumot pusztító processzusáról, és hasonlókról. Végkövetkeztetése nagyon hősies, mi, ungernerek, mennyünk má' szembe az egész világgal, és főleg a piacgazdasággal, ami a társadalom ontoszociális szubsztrátumát rongálja, noch dazu, virtuális polgárháború is van, stb.
Én speciel hidegrázást kapok Bogár László agymenéseitől, maguk hogy vanak vele?

(pikcsör by mr.pharmacist)

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a cikk is zseniális,nagyot nevettem,mikor megláttam!Bogár Lászlót pont azzal a kifejezéssel tudnám jellemezni,amiért leginkább elvetem a balodali gondolkodást:MESSIANIZMUS!Énis nagyon vallásos ember vagyok,de amit szegény Laci bá művel a politikai cselekvés és az vallási normák összekapcsolásával,az már sztem náha republikánusnál is kiverné a biztosítékot!
Kedves Gabrilo!Már több írásodat olvastam itt is meg a KOnzervatóriumon is,örülök,hogy vannak még Magyarországon,akik szívükön viselik a konzervatívizmus sorsát és próbálnak szellemi műhelyekt is létrehozni ennek érdekében.Asszem lassan kéne regisztrálnom is!:)

Konzervatív írta...

Na sikerült regisztrálni!

gabrilo írta...

Kedves Konzervatív,

hát akkor isten hozott a konzervativizmus 2.0 világában:)
Továbbá méltató szavait is köszönöm. Igyekszünk, igyekszünk továbbra is:)

gregoriosz írta...

Aki olyan mesterkélt és bonyolult nyelvet használ, mint BL, az jó ember nem lehet. Szerintem maga sem érti már amit ír.

gabrilo írta...

vadnyul,

így van:)

tölgy írta...

nekem nem tetszik a kép.
Inkább egy alapos Bogár-fikát, de ez kicsit eccerű :(

gabrilo írta...

Tölgy,

A képért pharmacist fejét kell csépelni - mostan hárítok. Igaz, én betegre röhögtem magam rajta, ezt el kell ismernem.

Ez tényleg elég egyszerű, amolyan odaköpés, ami persze nem túl elegáns. De ezért is okádtam föl ide, és nem a Konzervatóriumra mondjuk.
Az alapos és jó Bogár-fikához pedig idő kell. Mint a jó munkához általában. Öt perc alatt ez bírt kigyünni:(

Névtelen írta...

Bogár tényleg elég zúzós. Én akkor figyeltem föl rá, amikor Orbánék idejében a MeH politikai államtitkára volt, és rengeteg interpellációra/kérdésre válaszolt Orbán helyett. Olyan körmondatokat mondott, hogy a komplett ülésterem fetrengett a röhögéstől, beleértve az ellenzéket is, igazi stand-up comedy-t nyomott, érdemes rákeresni a hozzászólásaira az mkogy.hu-n, sztem fent vannak.

A könyvét is elolvastam (Magyarország és a globalizáció), nagyon szórakoztató marxista világszemlélet, minden mondatban objektiváció, politizáció, vakáció, és az a durva, hogy van benne rendszer. Gyakorlatilag a lét összes nagy kérdésére választ ad, attól kezdve, hogy "mi az ember helye a világban" addig, hogy "miért kell Orbán Viktorra szavazni". Szórakoztató, de egy kicsit komolytalan. Azóta leginkább a Magyar Nemzetben fut ámokot. De tényleg egy arc.

gabrilo írta...

Hehe. Én a Bokros Újratöltve c. könyvét olvastam. Tényleg szórakoztató. És meg szoktam nézni a tévébében is - szórakozásnak tényleg megfelel, de ha komolyan veszem, elborzadok.