2008. május 7., szerda

Mindenki legyen sikeres, drága barátaim

A kókaizmus brutális mediokratizmussal egyvalagban terjed... drága barátaim.

Itt van az érettségi, ahol óvodás feladatokat adnak a végző kisdedeknek. Még jó hogy nem adnak néhány műanyag formát nekik, és csillagot a csillagformába, kisgyerek, háromszöget a háromszögbe. Pistike, ne gyömöszöld a körbe a kockát, mert eltöröd a játékot.
Pofám leszakad.

A modern program: demokratizáljuk az isit, vaze. Legyen mindenki sikeres, mert ha csak néhányan azok, az "igazságtalan". Ezért csökkentsük a böfi szintjére a színvonalat, mindenkinek érettségit, diplomát. Amikor én érettségiztem, már akkor is nevetséges volt a feladatok szintje: matekból ti. mindig stupid voltam, értetlen, hülye, nyomoronc, ráadásul még utáltam is, untam, így nem vettem az erőt hozzá, hogy foglalkozzam vele. Ennek megfelelően ketesekkel meg hármasokkal csúszkáltam állandelon matekból - az érettségin talán egy pont hiányzott az ötöshöz. Ki érti eztet?

Nyilván, ha egyesek kiemelkednek, az sérti az eggggyellllőség elvét. Egalitárius kartársaink csak azt felejtik el, hogy az iskola célja nem az eggggyellllőség keresztülverése a világon. De nekik ez a legfontosabb. Meg a színvonal rohamos gyengülése, és az ún. tömegdemokrácia kiteljesedése.

A rohadt életbe, Pistike, modtam már hogy ne gyömöszöld a körbe a kockát!...

2 megjegyzés:

Konzervatív írta...

Kóka elvtársnak ajánlanám John Kekes:Az egalitarizmus tévedései c. munkáját!Hátha valami elkezd neki derengeni!:)

Aron írta...

ja, oszt most majd az dönt a felvételinél, hogy kinek van több nyelvvizsgája, ami azért fontos szempont, de tán egy mérnöknél a matek fontos lenne.
A tömegtermelési és a hülyékhez való szintcsökkentési elkúrást sajna a Zorbánék és folytatták, nem kicsit.
Majd többek közt a reakciósoknak is nagy nyomást kell kifejteni e téren az új naracsos kormányra.