2008. május 9., péntek

Még ilyet!

Asszem többször ilyen témában nem írok (csak akkor, ha már tényleg polgárháború, meg egyebek vannak). Annyit azonban gyorsan még hozzáfűzök, hogy ezzel nekem már tele van a tököm. Azzal, hogy ha nincsenek érvek, csak az aktuális bunkósbotokat (antiszemita, rasszista) kell előszedni, azzal agyoncsapni az ellenfelet, oszt jónapot. Pedig direkt kikerültem a jelzőket beindító szavakat, és bűnözésről beszéltem meg a rend szükségességéről - persze a balos szótárban aki rendet akar, az is biztos náci. Ha fölvetsz kérdéseket, az vagy, és kész. Az az engem csuklóból lerasszistázó kartársaknak persze nem tűnt föl, hogy nem tetszenek a széljobbos megoldási javaslatok, és hogy ha a rend megfelelően biztosítva lenne, épp utóbbiak vitorlájából is ki lehetne fogni a szelet. Ez már mellékes. Meg mellékes az idős asszonyoknak és tulajdonuknak az épsége is, az elkövetők emberi jogai viszont előnyt élveznek mindig, mindenkor.

Most mondom: egyetlen szerencsétlen rasszista megjegyzést sem tettem a bejegyzésben, nem cigányoztam, nem magyaráztam a vidéki bűnözést genetikai háttérrel, stb. (És akik rasszistáznak, bizonyára nincsenek tisztában a "rasszista" szó jelentésével - de odaböffenteni marha könnyű minden második sorba.)

Továbbmegyek: még az ún. PC határait sem feszegettem, pedig őszintén szólva teszek a PC-re. De nektek legyen, PC is vagyok. Ez sem elég. Ha nem a libsi mantrát zenged vissza (szegények-ezért-föl-kellvilágosítani-őket, avagy a sosem működő aufklérizmus programja), akkor náci vagy, edd meg a saját hajad. Gratulálok Magyarország, megcsináltad!

És én vagyok a szemét, nyilván: akkor is valamiféle rohadt előítéletek munkálkodnak bennem, amikor tudom, hogy családom nőnemű tagjai olyan környéken járnak, és féltem őket.
Majd megmondom anyámnak hogy szégyellje inkább ő magát, elvégre miért született szőkének, polgárinak, stb., ill. miért jár ilyen-olyan környéken ekkor meg akkor (ismerős nem?).

Most röhöghetnék azon hogy pont engem náciznak/rasszistáznak le, de sajnos ez nem vicces.
Azért megkérdezem szűk olvasótáboromat, mert én is tévedhetek, és hajlandó vagyok változtatni a véleményemen, ha meggyőznek: rasszista-e vagyok?

Más:
úgy néz ki, nyáron megtekintem Izraelt. Ott még úgyse jártam.

(ez az infó hogy illik ide, HÖHÖ)

1 megjegyzés:

Loxon írta...

Ne fáradjon. Egy dologban egyébként a kurucoknak igazuk van: akik címkét ragasztanak rád, azok akkor is ezt fogják tenni, amikor te már fejreállsz.