2008. május 8., csütörtök

Szarvicc.hu

Ezt alapvetően a "közkívánatra" blokkba akartam tenni, de külön is megteszi. Előhalásztam onnan két hülye viccet, íme:

1.

Az étterem vécéjéből épp távozóban lévő férfivel szemben érkezik a vécé felé egy hölgy.
- Elnézést uram, koedukált?
- Nem asszonyom, szartam.

---------------------------------------------------------------------------------------------
2.

Oidipus sétálgat, és meglátja Sziszifuszt, amint egy hatalmas követ görget felfelé a hegyen. Odaszól neki:
- Te Sziszifusz, szerintem ezt ne csináld, mert rólad fogják elnevezni az értelmetlen munkát.
- Igen? Tudod mit Oidipusz, te meg b.... meg a k.... anyádat!


Mára épp elég alpári is voltam, jóéjszakát kívánok.

2 megjegyzés:

Molnárgörény írta...

Na hogy maradjon a vécé, egy igaz történet - tényleg az, asszonykám mesélte.

Ő nagyon sokáig röplabdázott, még ma is lejár néha. Egy időben edzés után rendszeresen elmentek az Ír kocsmába a Kiskörúton - egy pohár valami mellett órákig pletykálni, persze.

Egyszer rájött a szükség, kiment az egyszemélyes WC-re. Szépen leült, amikor tűsarok kopogott. Másik csaj megpróbált benyitni, de a retesz nem engedte. Erre kopogott, mire anyjukom halkan kiszólt
- Foglalt!
Kintről csend, majd némi toporgás után az illető újra kopogott. Erre anyjukom hangosabban:
- Fooglaaalt!!!
Egy perc alatt végzett a pössentéssel, kijött, a (szőke) csaj meg slisszolt mellette befelé. Nejem őnagysága nem bírt a kíváncsisággal, megkérdezte:
- Mondd, miért kopogtál másodszor is?
Erre jött a tízpontos válasz:
- Mert elsőre nem értettem, mit mondasz, hogy foglalt vagy hogy nem!...

Hábazmeg...

gabrilo írta...

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ez tényleg kurvajó:DDD A viccnél mindenképp jobb:DDDD